Obserwatorzy

sobota, 25 kwietnia 2015

148. 3 x zielony

Obiecałam koleżance zrobić sweterek i szalik. Dostałam włóczkę i wolną rękę. Sweterek miał być prosty, ale żeby nie było całkiem nudno dostałam pozwolenie na wprowadzenie warkoczy :)  I tak sobie dziergałam i dziergałam, aż okazało się, ze rozminęłam się trochę z rozmiarem. Sweterek przed spruciem uratowała córka, która stwierdziła, że chętnie go przygarnie:) W sumie nawet lepiej się stało bo pruć nie lubię.



Dokupiłam włóczki i zaczęłam raz jeszcze. Zmieniłam wzorek na przodzie i wersja druga wygląda tak



i razem



Z reszty włóczki zaczęłam szalik.



Niby prosta rzecz a też prułam 2 razy. Ostatecznie wyszedł taki




włóczka: Dora 100% akryl 250m/100g
zużycie: pierwszy sweterek ok 350g, drugi prawie 400g, szalik ok 150g
druty: sweterki 3,5 i 3 ;  szalik 5
wzory: "radosna twórczość własna"
warkocze w drugim sweterku z gazetki

10 komentarzy:

  1. Sweterki super, szalik jak znalazł do kompletu. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny szaliczek, śliczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe sweterki :-) Obydwa są doskonałe :-)
    Szal śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszła "radosna twórczość własna" :) Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie piękne udziergi i kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu super. Podziwiam Twoja cierpliwośc i genialne pomysły.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne swetry! Oba są bardzo ładne i mają fajne warkocze :)
    Śliczny szal! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace i ten kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń