Obserwatorzy

czwartek, 6 lutego 2014

105. ...i jeszcze raz bransoletki

To już ostatnia porcja zaległych bransoletek.
Wszystkie z koralików toho 11/0, na metalowych bazach 2cm (jedna na 1cm)

mix kolorów






cieniowana czarno-srebrna



mix czarnego ze srebrem



razem




i powtórka mixu, a w cieniowanej trochę inny zestaw koralików




Na koniec chciałam pokazać jak przy niesprzyjającej pogodzie radzę sobie z czarnymi koralikami na czarnej nitce :)



Ktoś wytrwał do końca?

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie parę słów :)

24 komentarze:

  1. śliczne,mam pytanko ,na ile w rzędzie jest ta szersza i czym je usztywniłaś???dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 21 lub 22 koraliki, w środku jest metalowa baza 2 cm do kupienia w sklepach z elementami do biżuterii (np.Beading, Artfan)

      Usuń
  2. Kasiu, ja wytrwałam. Śliczne Ci wyszły. Ja od początku kontaktu z koralikami chcę zrobić na metalowej bazie, ale zapinaną, te niezapinane mniej mnie pociagaja, chociaż baza jest:) Patrząc na Twoje, chyba się zabiorę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niecierpliwością czekam co wymyślisz Ludwiczko :)

      Usuń
  3. Śliczne wszystkie ! U mnie metalowa baza czeka na natchnienie.Mam pytanie, jak i kiedy wygiąć bazę ostatecznie,żeby pasowała do ręki ? Pozdrawiam serdecznie,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam wygięte bazy (chociaż widziałam w sklepach całkiem proste blaszki) i ostatecznie doginałam już gotową bransoletkę

      Usuń
    2. Moja też jest wstępnie wygięta,ale za mało,czyli jak zrobię to zagnę ostatecznie.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki,
      miło mi,że do mnie wpadłaś,
      zaraz idę do Ciebie na fotograficzny czwartek

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu -wytrwałam :) Piękne bransoletki-a zestaw czarno-srebrny -cudo !!! Buziaczki ,figosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bransoletki są śliczne. Podziwiam za wytrwałość i perfekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że do mnie zajrzałaś, zapraszam częściej :)

      Usuń
  8. Kasiu urocze. O takiej lupie ostatnio mówiliśmy z mężem. Trzeba nabyć. A spódniczka gdzie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      lampa się przydaje, ja nabyłam dawno,dawno do haftowania

      Usuń
  9. Piękne bransoletki :) Bardzo fajnie wyglądają te kolorowe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Kasiu ,są po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne bransoletki :) bardzo podobają mi się ten kolorowy mix :) wchodziłam na stronę sklepu by zakupić sobie te koraliki ale zgłupiałam. Mogłabyś podać nazwy kolorowych koralików z których wykonałaś pierwszą bransoletę. Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń