Obserwatorzy

wtorek, 13 marca 2012

39. Pojemniczki

Tak mi się spodobało szycie z filcu, że machnęłam sobie jeszcze osłonki na puszki po groszku (to też pomysł zgapiony w Skarbczyku Ewy) i tym sposobem mam piękne, kolorowe pojemniki na różne przybory



a tu już na swoim miejscu, w moim "robótkowym kąciku"

Ten mój kącik wygląda tak:



Tu sobie siedzę i dziubię te moje drobne robótki, najlepiej robi mi się w dziennym świetle przy oknie a  na półeczkach, pod ręką, mam nici, koraliki, narzędzia, wzory itp...
Tylko z drutami przenoszę się na kanapę przed telewizor

Cieszę się, że do mnie zaglądacie.

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na puszki!!!!Kącik rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kącik do pracy,wszystko pod ręką,a pojemniczki bardzo wesołe,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kącik to metr na metr na tapczanie:(
    Jak ja Ci zazdroszczę takie koncika a osłonki są po prostu urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj moje dzieciaczki nie pozwoliłyby mi trzymać bibelotków w takim miejscu! Mam teraz na tapecie puszki, ale po preparacie mlekozastępczym i wypróbowuję na nich dekupaż....
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dzieciaki przychodzą do mnie "na pożyczki" i potem szukam nożyczek, kleju, ołówków po całym mieszkaniu

      Usuń